Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Obrázky jednotlivých produktů jsou ilustrativní a nemusí odpovídat skutečnosti.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

a) Odstoupení od kupní smlouvy (zákazník):

Dle občanského zákoníku č.367/2000 odstavce 6 novely má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající do 14 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. 

b) Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

1. zboží se již nedodává,nebo se přestalo vyrábět
2. cena zboží se výrazně zvýšila,cena dodavatele zboží

c) Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na firemní zákazníky nakupující zboží na IČ. Tuto možnost umožňujeme pouze u vybraných modelů, které jsou skladem dostupné v České Republice a po předchozí dohodě.

Nastane-li taková situace, kupující je neprodleně kontaktován. Zaplatil-li již kupující část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky.Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající ihned o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo objednávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena aktuální platná cena pro příslušnou objednávku.

Každou objednávku lze do 12 hodin od objednání zrušit telefonicky nebo e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby nebo číslo objednávky. V případě nepřevzetí potvrzené objednávky zboží si provozovatel vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody.

5) PŘÍSPĚVEK NA RECYKLACI

Příspěvek na recyklaci je finanční částka, kterou výrobci a dovozci elektrozařízení přispívají do Ekolampu na sběr, svoz a zpracování nefunkčních osvětlovacích zařízení. Výše příspěvků na recyklaci je započítána v ceně výrobku a odpovídá aktuální finanční a technologické náročnosti procesu sběru a recyklace světelných zdrojů a svítidel na území České republiky.

Výše příspěvku na recyklaci (platná od 1.7.2007):

Světelné zdroje 2,5 Kč/ks + platná výše DPH
(podskupina 5.2., 5.3., 5.4., 5.5., 5.6.- pouze zdroje s LED diodami)

Svítidla 8,40 Kč/ks + platná výše DPH
(podskupina 5.1., 5.6. - vyjma zdrojů s LED diodami)

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme v rámci ČR Českou poštou nebo DPD. Při objednávce nad 3.500,- Kč neplatíte poštovné a balné u DPD. Zboží je zasíláno jako křehké.

DPD platba na dobírku

109 Kč vč. DPH (poštovné a balné).

DPD platba předem na účet / online kartou

90.8 Kč vč. DPH (poštovné a balé)

Česká pošta platba na dobírku

109 Kč vč. DPH (poštovné a balné)

Ulozenka.cz, DPD parcel shop, SNP ČR

67 Kč vč. DPH (poštovné a balné)

Zasilkovna.cz ČR do 60 cm délka

72.6 Kč vč. DPH (poštovné a balné)

DPD parcel shop SK

99 Kč vč. DPH (poštovné a balné)

Zasilkovna.cz SK do 60 cm délka

105.3 Kč vč. DPH (poštovné a balné)

Slovenská pošta na dobírku

5,375 EUR vč. DPH (poštovné a balné).

Zboží je možné bezplatně odebrat na adrese:

Kupzarovky.cz
Sekaninova 64, Praha 2, PSČ 128 00
+420 608 245 438
Po - Pá: 9:30 - 18:15
Mapa Praha

Kupzarovky.cz
Hlavní 151a, Brno, PSČ 624 00
+420 603 430 711
Po - Pá: 10:00 - 12:00, 13:00 - 18:00
Mapa Brno

V rámci Prahy a Brna je poskytován rozvoz naší závozovou službou.

Objednané zboží rozvážíme po Praze a Brně bez ohledu na cenu, druh a množství. 
Oblastí “PRAHA” se rozumí všechny adresy, jejichž PSČ začíná číslem 1 (jedničkou). "Brno" je definováno jako Brno-město.

Cena: objednávka do 2000 Kč cena 95 Kč vč. DPH, od 2000 Kč do 3000 Kč cena 49.9 Kč. Nad 3000 Kč je doprava zdarma. Toto jsou koncové ceny včetně DPH bez jakýchkoliv dalších příplatků.

Rozvrh závozů: 

Pondělí - Pátek 08:00 - 15:00, 17:00 - 20:00 h, datum i čas dodání je vždy určován prodejcem.
V den závozu (odpoledne) upřesníme čas dodání zboží (s rozmezím 2 hodin) zprávou SMS. Například 17-20h a podobně.

Upozornění: z technických a ekonomických důvodů, není možné brát na zřetel poznámky, které jakkoliv určují den (dny) nebo čas, kdy lze či nelze zboží doručit. Pokud Vám, tato služba v této podobě nevyhovuje, použijte prosím jiný způsob doručení (odběru). Děkujeme za pochopení.

Donášku zboží do bytu neposkytujeme ani za úplatu z důvodu bezpečnosti zdraví a životů našich zaměstnanců. Děkujeme za pochopení.

Při dotazech na stav objednávky uveďte prosím vždy její číslo.

Poznámka: při neodebrání zásilky (odmítnuto - nereagování na dvě (2x) oznámení zprávou SMS o datu a čase závozu + možnost osobního odběru) bude objednávka stornována s příznakem "neodebráno" (pro případnou následnou objednávku bude požadována platba předem - převodem nebo poštovní poukázkou).

 

Slovensko

Pro zásilky do Slovenska je možné využít pro platbu předem slovenský účet 2900209300/8330. 

7) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 1-5 dnů u zboží, které je skladem. V případě, že je zboží ve velkoobchodním skladu, je dodací lhůta 2-14 dnů. Pokud je zboží pro ČR nedostupné, může být dodací lhůta 1 až 2 měsíce.  V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě na telefonu 608 245 438 nebo emailu info@kupzarovky.cz. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.V případě smluv uzavřených dle obchodního zákoníku je reklamace provedena výměnou v době nezbytně nutné.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) nesprávným použitím výrobku
b) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky na čísle 608 245 438, e-mailem na adrese info@kupzarovky.cz, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu: Michal Vondra, Kupzarovky.cz, Sekaninova 64, Praha 2, 12800, případně lze zboží osobně doručit na jednu z našich prodejen
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě


Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě, nemusí být reklamace uznána.

10) POVINNOSTI PRODEJCE

(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.


(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.


(1) S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

(2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

(4) Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k informacím podle § 13 písemnou formou poskytnout zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde může spotřebitel i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb uplatnit reklamaci.

11) SPORY

(1) V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

(2) Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.

(3) Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@kupzarovky.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

(4) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

(5) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Provozovatel

Jan Cenek

Laštůvkova 39
635 00, Brno

IČ:  48520721, DIČ: CZ5809201607


Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

zpět
Copyright © 2016 KupZarovky (Najdete nás na FACEBOOKU). Powered by Zen Cart